زنگها براي كه به صدا در مي آيند

۱۳۸۶۰۵۲۳

استمناء .... +18

حجت الاصلاح وال... : خواندن اين مطلب به زير 18 سال توصيه نميشود
**
استمناء بر وزن استفراغ ، نوعي بالا آوردن ميباشد . گرچه تفاوتهاي بسياري بينشان است ، ولي نمي شود از تشابهاتشان گذشت . منجمله از شباهت ها اينكه هر دو بر اثر زياده روي ، روي ميدهد . استمناء ، زياده روي در ماليدن و استفراغ ، زياده روي در خوردن و آشاميدن است كه هردو از دهانه اي بيرون ميجهد و گاهي هم ميپرد
*
البته مي دانيد كه دلايل استفراغ ،‌ جز زياده لمباندن و نوشيدن ، موارد ديگري را هم شامل مي شود كه در اين مبحث نمي گنجد . همانطور كه ميدانيد زياده خوردن دليل بر استفراغ و استفراع دليل بر زياده خوردن نيست ، و حالا چرا نوشيدن ؟؟ خواهر يا برادر من ، نوشيدن داريم تا نوشيدن . يك بنده اي مي نوشد معده اش باد ميكند ، ديگري مي نوشد في الرفع تشنگي ،‌ و يكي مي نوشد محض شنگولي . اولي و دومي حلال ، و سومي حرام است . بسا فقط سومي باعث استفراغ مي شود ( و بهتر بگويم ، باعث تگر‌) و آن هم به خاطر حراميتش
*
مادهء 2756 قانون خمر ميگويد : اگر شخص حرام خوار و شنگول ، انسان مؤمني باشد و پشيمان از كردهء خود ،‌حكم تگر را بر وي وارد ميسازيم تا حرام از بدن خارج شود ، و اگر مؤمن غير نادم باشد ، آنقدر وي را در حالت بيا و نيا(دنيا و برزخ) يا همان عُق قرار مي دهيم تا زجر كشد و از كردهء خود پشيمان گردد . اگر هم طرف كافر باشد (كافر، كافر است و نادم و غيرنادم ندارد ديگر) ، ميگذاريم حالش را بكند و به حرام خواري هاي بعدي ادامه دهد، چه بسا كه جايش در دوزخ خواهد بود
*
من باب تگر‌: تگر در دو حالت روي ميدهد : الف- آبشنگولي (عرق) به مزاج طرف نمي سازد و تگر ميزند ب- شخص حرام خوار زياده روي ميكند و تگر ميزند . در احكام آمده است كه اي آدم حسابي ، اي آدم نفهم ، وقتي ميزون و شنگولي ،‌پيك بعدي را نخور . مگر عرق ، ترياك است كه ميخواهي آسمانها را يكي يكي طي كني و به عروج برسي !!!ا
*
استمنا عملي از روي عمد و استفراغ عملي غير عمد ميباشند . گرچه مي توان با انگشت انداختن ، استفراغ را عملي عمد دانست . و گرچه استمنا هم مي تواند عملي غير عمد باشد كه به آن مي گوييم جنب
*
در باب جنب : اگر انزال در خواب و بدون هيچ وسايلي صورت گيرد ، نام جنب را بر آن مي نهيم . جنب بر وزن اُتوء ، برگرفته از اتوماتيك (منبع:آكسفورد چاپ كمبرين حوزهء علميه) به معناي ناخودآگاه سررسيدن و گندزدن است . در فرهنگهايي ديگر ، مهمان سرزده هم معني شده است
*
در باب انزال : اي بابا ، نزده ، زرتي ، آبش ، لا افتاد(راه افتاد) ؛ در فرهنگنامهء رورل الله (دهخداي سابق) اين جمله مخفف انزال مي باشد . در فرهنگ نامه هاي اسلامي هم ، انزال من باب اسهال ، ريشه اش نزل ، به معناي نزول كردن (بر وزن نعوض كردن) است . بي شباهت به اسهال نيست ، به اين دليل كه هر دو نزول ميكنند و به عبارتي مي آيند از نهانخانهء درون
*
شباهت ديگر استمنا و استفراغ ، خارج شدن مايع از بدن است . ماهيت مايع ها فرق ميكند و گرچه كاربرد اولي بسي فراتر و گر ناروا ريخته شود ، حرام است . در قانون جمهوري جنسي ، شرح ريختنش ذكر شده است .
بر طبق مادهء12760 همين قانون ، مايع حاصل از استفراغ هر جا ريخته شود حلال و بر آب روان مستحب است .
و بر اساس مادات 7260 الي 7400 همين قانون ، ريختن مايع حاصل از استمناء در هر مكاني جايز نمي باشد . اگر بر ملبسه يا خشتك و يا بر سطح پر رفت و آمدي در مكاني نزول شود ، آن مكان را نجس خواهد كرد . فرد مستمني را منجس و مكان نزول را نجاس نامند(معادلات جنسي ، نوشتهء فريدون معروف به فرويد ، چاپ انتستيتو پاسدار حوزهء علميه) . لهذا چون مايع انزال شده ، چسبنده و لغزنده ميباشد ، بايد بر مكان نجس شده (نجاس) ، خاك ريخته و بعد از خشك شدن ، با جسم تيزي آن را تراشيده و به خاكروبه منتقل كرد(آزخاك ، نوشتهء خاكازيان ، دانشگاه صنعتي قم)ا
*
تذكره : مدرنيتهء استمناء را بچه سوسول ها ، جلق گويند كه ما در اين جا از گفتن آن صرف نظر كرديم . جلق را ميزنند و استمناء را ميكنند وزدن با كردن تفاوت هايي دارد كه فعلا در همين جا مطلب را به پايان ميبريم
*
والسلام نامه تمام
*
منابع
آكسفورد2008چاپ كمبرين حوزهء علميه
God Rural:دهخداي سابق
معادلات جنسي نوشتهء فريدون معروف به فرويد ، چاپ انتستيتو پاسدار حوزهء علميه
آز خاك ، نوشتهء مهندس خاكازيان ، دانشگاه صنعتي قم

2 Comments:

Anonymous ناشناس said...

سلام به تو دوست خوبم ,

آمدم تا مثل بار های قبل از مطالب زیبا تو لذت ببرم و در ضمن دعوتت کنم تا مهمان من شوی و به قصه های دل گوش بدهی
بیا تا قدم های تو عزیز سکوت این غم خانه را بشکند
امید هر 15 پست جدید که گذاشتم مورد پسند تو عزیز قرار گیرد
منتظر حظورت هستم

تا دیدار[بدرود][گل][گل][گل]

۱۰:۳۶ قبل‌ازظهر  
Blogger mehdi said...

salaam , merC ke be webloge man sar zadi .. chera weblogeeto be man moarefy nemikoni ta manam bekhoonamesh ?! man hich rahe ertebaty`i ba u nadaram , inam azmayeshi daram miferestam ta bebinam kaar saaz has ya na ...

۱:۲۲ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home

*****